Зверніть увагу: повернення та обмін товару здійснюється лише після попереднього узгодження з нашим менеджером. 


Загальні умови повернення та обміну товару:

  • Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання.
  • Обмін можливий як на інший розмір і колір, так і на будь-яку іншу річ.
  • Якщо ваше замовлення було понад 900 грн і потрапив під акцію "Безкоштовна доставка", то при анулювання замовлення з суми повернення буде вирахувана вартість доставки вашого замовлення.
  • Товари належної якості підлягають як повернення, так і обміну без пояснення причин.
Термін повернення грошових коштів - до 7 робочих днів з моменту отримання від Вас повернення.
 

Товар неналежної якості / бракований товар:

  Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який не здатний забезпечити функціональні якості через значний виробничий брак. Тобто - це повинен бути бракований товар.

 
Якщо вам доставили не той товар, який ви замовляли, то він теж відноситься до товару неналежної якості. У разі отримання товару неналежної якості обмін і повернення сплачує наш магазин.

    

Відмінність елементів дизайну, відтінку товару або оформлення від заявлених в описі на сайті не свідчить про несправність або брак товару. Зверніть вашу увагу на те, що при отриманні замовлення ви повинні перевірити зовнішній вигляд, комплектність товару, а також комплектність всього замовлення у момент доставки.
 
Умови повернення товарів належної якості:
Витрати за доставку товару належної якості сплачуються клієнтом.

 

Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:

  • Товар не був у використанні/вжитку (плям косметики, бруду, зайвих запахів)
  • Товар повністю укомплектований і збережена упаковка, ярлики
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості
  • Товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні

При недотриманні всіх перерахованих пунктів, магазин має право відмовити в обміні / поверненні і відправить вам вашу посилку назад за ваш рахунок!

Для обміну або повернення зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, вказавши номер замовлення та причину.

  

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному "Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну".